Гарантія

Умови надання гарантії:

  1. Гарантійний ремонт обладнання проводиться при пред’явленні клієнтом повністю заповненої заяви (завантажити Бланк заяви).
  2. Доставка обладнання, яке підлягає гарантійному ремонту, здійснюється клієнтом самостійно і за свій рахунок, якщо інше не обумовлено в додаткових письмових угодах.
  3. Обладнання, яке відправляється для гарантійної заміни, повинно бути повністю укомплектовано. Обов’язкова наявність оригінальної упаковки, паспорта на обладнання і всіх додаткових комплектуючих, які входять в комплект поставки.
  4. Гарантійні зобов’язання не поширюються на матеріали і деталі, які вважаються матеріалами, що витрачаються в процесі експлуатації (витратні матеріали, батареї, акумулятори, лампи, запобіжники і тому подібні компоненти).

Умови переривання гарантійних зобов’язань

Гарантійні зобов’язання можуть бути перервані в наступних випадках:

  1. Невідповідність серійного номера висунутого на гарантійне обслуговування обладнання серійному номеру, який вказаний у гарантійному та/або інших письмових угодах.
  2. Наявність явних чи прихованих механічних пошкоджень обладнання, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання, експлуатації або монтажу.
  3. Пошкодження, що виникли в результаті роботи обладнання з перевищенням меж навантажувальних характеристик, заявлених виробником.
  4. Виявлена в процесі ремонту невідповідність Правилам та умовам експлуатації, що пред’являються до обладнання даного типу.
  5. Пошкодження контрольних етикеток і пломб (якщо такі є).
  6. Наявність всередині корпусу обладнання сторонніх предметів, незалежно від їх природи, якщо можливість подібного не обумовлена в технічній документації і інструкціях по експлуатації.
  7. Відмова обладнання, викликана впливом факторів непереборної сили (комахи, гризуни) і / або діями третіх осіб.
  8. Електричні пошкодження, що виникли в результаті дії сильних електромагнітних полів, наприклад, що виникли як наслідок зварювальних робіт, грозового розряду, інших факторів.
  9. Електричні пошкодження вузлів і деталей обладнання, пов’язаних з попаданням на них води та іншої рідини.
  10. Установка і запуск обладнання не сертифіковані персоналом, а також використання ремонту/експлуатації не оригінальних запчастин.

«Не гарантійний випадок» – будь-які поломки, пов’язані з недотриманням правил і умов експлуатації, регламенту технічного обслуговування і внесенням змін в конструкцію.

Термін розгляду гарантійного звернення 14 робочих днів.

Термін гарантійного ремонту/заміни становить 90 днів.

Гарантія на всю продукцію 12 місяців з моменту реалізації!